ثبت نام


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پشتیبانی در طراحی سایت:

#1
یکی از مهم ترین مراحل

 <span><span style="font-size:11.5pt;">طراحی سایت
</span> 
</span>مرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>

طراحی سایت
 بدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هر

 <span><span style="font-size:11.5pt;">شرکت طراحی سایت
</span>
</span> یک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>

در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>


سیستم پشتیبانی تلفنی


این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>

در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>

در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های  خود مطلع باشند

<span style="font-size:11.5pt;">.

</span>

در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>

یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>


سیستم پشتیبانی تیکتینگ


یکی از جدید ترین سیستم های پشتیبانی در

 <span><span style="font-size:11.5pt;">طراحی سایت
</span>
</span> سیستم تیکتینگ است

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>

در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>

روش کار این سیستم به این صورت است که ابتدا

 شرکت طراحی سایت
 اقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>

هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>


در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند

<span style="font-size:11.5pt;"> .

</span>

پاسخ



پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

فارسی سازی توسط Mypgr.ir قدرت گرفته از Forum software by © MyBB 1.8.21 Theme © iAndrew 2016
Template translator and editor MISTER